ekleyebileceğim bir cümle olsaydı üşenmez, yazardım. bulduğum o tek cümleyi dolayıp dilime,  ses tellerim kopana kadar bağırırdım. koşardım, koşarak duyururdum ne birikmişse içimde, koşardım, herkes duyana, herkes bilene kadar. oysa yok. yeni bir şey yok. şu an bundan daha özet, daha konsantre bir mesaj yok.

diyorlar ki bana” üzerine 4 yorum

  1. Şu şairler sevgililerden beter;
    Nedir bu adamlardan çektiğim?
    Olur mu böyle, bütün bir geceyi
    Bir mısranın mahremiyetinde geçirmek?

    Dinle bakalım, işitebilir misin
    Türküsünü damların, bacaların
    Yahut da karıncaların buğday taşıdıklarını
    Yuvalarına?

    Beklemesem olmaz mı güneşin doğmasını
    Kullanılmış kafiyeleri yollamak için,
    Kapıma gelecek çöpçülerle,
    Deniz kenarına?

    Şeytan diyor ki: ‘Aç pencereyi;
    Bağır, bağır, bağır; sabaha kadar.’

    Orhan Veli Kanık

  2. sayın warrior, müsadenle orhan veli amcama iki kelam edeceğim: orhan amcam, canım, sana bağır diyen şeytan, sen gel şeytana değil bana uy, gülden abla söylesin biz de dinleyelim. dondurma var, kurabiye var, gazoz var, leblebi var. gel hadi, balkon hazır. yıldız manzarasını bozan tek bir bina bile yok, olsa yakarım. yakarım. gel.

    saysın warrior, size dönecek olursam, teşekkür etmem gerekir. cuk oturdu şiir =)

  3. aysunanım alacağınız olsun, orhan amcaya gelince manzaralı bir balkonda dondurma, kurabiye, gazoz, leblebi; bize gelince ise kuru bir teşekkür…=)

    dün gece aysunanımın post girdiğini görünce dedim ki, acaba kendisi hiç uyumaz mı. Ya da gündüz tabutta uyuyup gece olunca pelerinini giyip dolunayın önünden kanatlarını çırpa çırpa geçerek önce tüm şehri kontrol ediyor, eğer hala blog yazan birine görürse kapıp götütürüyor mu diye düşündüm. Sonra korkumdan hemen yatağa girdim, yorganı başıma çektim ve uyudum…

    ama önce belki bu şiir duygularına tercüman olur diye bu şiiri gönderdim. (kendisi de bir şiir için olabilecek en romantik teşekkürü yazdı (cuk oturdu şiir) :)

  4. fakat sayın warrior, şiiri yazan siz misiniz ki dondurmadır, efendim ne bileyim üzerine çikolata sosudur, ceviz fındık rendesidir, brovnisidir… gibi türlü nimetten faydalanasınız =)

    yine de teşekkürümü yineleyeyim. ( ne yani cuk oturmamış mıydı, bence şiirin üstüne benim cuk oturdu demem de cuk oturdu, amaaann öyle işte =)

    not: bi nevi kontes drakula sendromu diyosunuz, teşhisi yaptınız yani =) sırrı bilenlere ne olduğunu biliyorsunuz inş. dün gece yaptığınız gibi, erken yatın, canınızı kurtarın derim =)

Bir Cevap Yazın

