velhasıl bitti.

+ inandırıcı sebep bulma özürlülere

+ sudan bahaneleri yutmayanlara

+ kararlı annelere ve babalara

+ kararsız evlatlara

+ en çok da yalancılara gelsin bu şarkı:

olmadı / annesi doğru bulmadı” üzerine 4 yorum

  1. oow, ben bu yazıyı görmemişim. ne biçim bi edi’yim yahu =)

    nazanın ilk kasetinden hiç vazgeçmedim. leylim yar en çok dinlediğim, bozduğum kısım =)
    …seviyorum dağlar kadar fakat bilmez yar…
    ben bu şarkıyı dinlediğimde sevmek diye bi şey icat edilmemişti benim bünyem için.
    hoş şimdi ne kadar farkında ki bünyem bu icattan, pehhh!

    mmm bi de şey vardı, yanarım yanarım sönerim aman =) oooyyy, geçmişi andım, kaseti çıkarayım, eski wolkmenimi bulayım =)
    biliyor musunuz, sıradaki şarkı da sizin için gelecek. kabul ederseniz =)

    nazan buraya yumruk havaya.

  2. Bu yazım (müstear adla yazmıştım) cemaat’de nasıl yayınlandı ben de epey şaşırmıştım:)Bi anda Nazan dinlerken olmuştu…

    Leylim yar, gerçekten en sevdiğim parçalarından biridir;zaten ilk albüm asla unutulmaz.

    bir sevadalı ay gibi

    yollarıma çık biraz

    kollarıma düş bu yaz

    gel beni avut biraz

    ağaçlara ismini

    mavi boncuklarla yaz

    …………………

    yanarım yanarım sönerim aman

    sararıp sararıp solarım aman

    tutamam kendimi düşerim aman

    ölürüm nazına kibarım aman

    yanarım yanırım sönerim aman

    yeşilim yeşilim solarım aman

    tutamam kendimi düşerim aman

    ölürüm nazına kibarım aman

    bir elim bahar bahçe

    bir yanım derya deniz

    çağlayan ne varsa biz

    dalga da biz kumda biz

    ne gökteyiz ne yerdeyiz

    bir garip alemdeyiz….

    Sıradaki şarkıyı mutlulukla kabul ediyorum:)

    Madem eveleme geveleme develeme bitti diyorsunuz, hiç üzülmeyin yola devam edin, güçlü birine benziyorsunuz:) Bu sebeple “Aşık değilim olabilirim” şarkısını size hediye ediyorum:)

    ……e bilirim

    Artik sana git diyebilirim
    Kendim kendime yetebilirim
    Sana karşı koysam da
    Yeni bir ben olabilirim
    Başka aşklar bulabilirim
    Seni hiç yok sayabilirim
    Yaniliyor olsam da
    Buna memnun olabilirim
    ………………….

    Her günüm başka LEYLA
    Çok üzgün olabilirim
    Bu yürek benim degil mi
    Yollara atabilirim
    Anlamsiz kalabilirim
    Degişip sen olsam da
    Sana hep ters gelebilirim
    …………………….

    Aşkı yüzdelere vurmuştur:) % 50 sevebilirim. Alem kadındır kendisi

  3. cemaat müstearlar cennetidir, bi nevi Meksika =P

    ben de sizin hediyenizi mutlulukla kabul ettim. bi ara onu da eklerim, şarkıya uygun hislerle bezendiğimde falan =P

Bir Cevap Yazın

