Bak dedim, sana kanım ısındı, fakat yoktur kafiyeli / kafiyesiz bir şiirim, şarkım senin için, sade kelimeler, sadece kelimeler var. Olsun dedi, ses verdin, ben pisliğimden iğrendim, sen tertemizsin be kız, tertemiz. Ruhun nasıl, bırak üstünü başını düzeltmeyi, ruhun nasıl, iyi misin, yoksa gerçekten rezil misin, diye sordum, dayanamadım. Aslında rezilliğimi gölgeleyen bir iyilik sızıyor bazı bazı gözlerimden, o da senin yansımandır herhalde, peki sence nedir durum, diye sordu bana. Bu bahsettiğin benden olamaz dedim, abartma, kendi halinde biriyim ben. O senin dediğin japon çiçek saklama sanatındır, ben anlamam, sen hiç anlamazsın, yine de saklarsın kağıttan çiçekleri ve çiçekten kağıtları bir ayakkabı kutusunda. Rengi uçmuş grapon kağıtlarından karanfiller yaparsın dürerek, yeteneklisin, iki elinde ikibin marifet. Ah, sen dedi, beni övmesen olmaz değil mi, bak şimdi bıktım senden, bıktım, gerçekten bıktım.

bedbaht olmaklıklarım/rahatsızlık arayışlarım” üzerine 5 yorum

  1. aysun hanım sizin blogunuzdan çok beğendiğim müzikleri alıyorum.Kendimi hırsız gibi hissediyorum. haberiniz olsun bu blogdan müzik alıyorum desem terbiyeli hırsız olurum.Hırsız hırsızdır terbiyelisi terbiyesizi olmaz bunun demi.

    herşeyi üstüme alınıyorum sanki benden bıktınız oysa ayda yılda gelir yorum yazar giderim ben.psikolojim iyi değil.beni muayene etseler şahit bile yazmazlar geçerli olmaz şahitliğim

    Ne kadar kendi psikolojimdem bahsedersem o kadar batıyorum psikoloji mi kaldı ki bahsediyorum ondan.Ben de bıktım kendimdem bir ömür boyu sürmez inşallah bu.

    ne işim var ne gücüm

  2. Ben senden suphelenmeye basladim yollardagezer.. sen bu kisa kisa yazilari birlestirip nihayetinde bize kitap diye yutturmaya kalkmayacaksin degil mi? : ).. vakit dolmak uzere oysa.. 90,89,88,87…74.73…

  3. sayın sorucu = o müzikler zaten benim değiller. alabilirsiniz elbette.
    yazdıklarımı üstünüze alınmalısınız zaten, onları okuyucu için yazıyorum =P bıkma hususuna gelince, hikayedeki kız hikayedeki adamı bıktırıyor. adamın hayranlığı karşılık bulduğu anda sona eriyor. =P sizin duruma uydu mu bu, bi kontrol edin =)

    rıza kalfa= yok, internette kullandığım cümlelerden tek bir tanesi bile kitaba girmeyecek =)

Bir Yanıt Bırakın

