gitmeklerin en kolay olduğu zamanda yaşıyoruz. sosyologlar bunun hakkında araştırmalar yapmışlardır muhakkak, ilgilenmiyorum. zaten herkes kendinin sosyoloğu ve psikoloğu, değil mi yani. cümleye günümüzde diyerek başlamak için bir biliminsanı olmak nasıl gerekmiyorsa, eskiden diye başladığımız cümleler için de tarihçi olma zorunluluğu yok. ne kadar bilimden uzak, o kadar ferah. (yok ya)

konumuz bu değildi, evet bu kadarını hatırlayabiliyorum fakat asıl konuyu hatırlayamıyorum. (hap al hap al) o halde bu şarkıyı güzellikleri daim çiçeklere ve  kelebeklere göndererek konuyu kapatıyorum(şükür, bağladı):

çiçekler içün / ve de kelebekler” üzerine 7 yorum

  1. dediğin gibi, çiçekler, kelebekler, hadi tamam kafiyeler, haa bi de: print screen’le çaldığım fotolar da benimle olsun =)

    not: kim mesleğinde iyi ki. emile ajar mesleklere -mış gibi yapmak- der =) mış gibi yaparken başarılı olmak mümkün mü =) aman boşver. şarkı senin, ve senin gibilerin =)

  2. hay o isviçrelilerin boşgezeninboşkalfası meraklı bilimadamlarıne ne diyeyim. uzayın derinliklerine gitsinler ve kendi gidişleri ile ilgili bişeyler yazsınla. siz de elin isviçrelilerini boşverin, türk bilimadamları çok daha eğlenceli şeylerle uğraşıyor: HİÇBİŞEYLE.

  3. yollardagezer, beni anlayacağını biliyordum :)..bilimle ilgili sav’larıma katılan birine daha tanık olmak ne kadar sevindirici.. (daha evvel bunu biliyordum ama yine de, son yorumuna bir adet “melon şapka” çıkartarak, memnuniyetimi dile getirmek istiyorum abla..

    Pir u pak muhabbetimle.

    Murtaza Topuz..

  4. Köyde yaşayan bir beşerin huzurunu unutalı çok oldu sayın leydi, çok şey bilme derdimiz imha etti bizi.Konu bu değildi biliyorum, olsun konu dağıtmayı seviyorum.
    Sıradaki eser dağınık kafalara gelsin.

  5. şapkanızı vestiyere bırakabilirsiniz hayalistanlı =)

    hüznüme gelinceeee, aynen canım, bilgi geldi huzur gitti ve hatta bilgi geldi bilgelik gitti. sıradaki şarkımız sırasını beklemekte ve sırası gelince dağınık kafaları toparlayacaktır muhakkak =)

Bir Yanıt Bırakın

