ilhamdan uzakta olmak ya da idare lambası ışığında yazı yazmak

* duvarını örmüş, duvağını örtmüş bir muhafazakar kadın güneş, gitti evine, çekti kapısını, kestik ümidimizi.

* öyle ya, arabeskçiler çok sorarlar bu soruyu, yarın güneş doğar mı, gece sabaha ulaşır mı, o yar benim olur mu…

* madde madde yazdığım bütün bunlar, maddi kaygılardan uzak halbuki, garip değil mi?

* o yok artık, yok olmuş kişiler hakkında konuşmak da yok.

* kimyasal düşmanlığım had safhada ya da ilaçları kutsallaştırmam, içmiyorum, içmiyorum, bir gün lazım olduğunda etkisi kuvvetli olsun diye, severim ben, severim bağışıklık sistemimi.

*sağlığın yerindedir, çin yağı sürerek başağrından kurtulmuşsundur, mutlu olmuşsundur, ne güzel!

* sonra biri gelmiştir, önce ben gördüm, önce ben dedim, ben kaptım, demiştir. ne kadar sevmiş olursan ol, vazgeçmişsindir  kırmızı gömleklerden, dibi dantelli eteklerden, sallantılı küpelerden, vesairelerden.

* ve hiç aklında yokken koymuşsundur pikaba baharatlı bir albüm, daha çok sosa bulamışsındır olmayacak hayallerini.

* not: olmayacak olsa hayal kurmaz kimse, olacak şeyleri olmayacaklaştırmak hayal kurmak değil, başka bir şeydir. neyse, bulamadım onu.

güneşin gidişine üzülenler içün” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

