– Laura…

– Efendim? Sor bana, şimdi sırası, şu anda tüm soruların cevabını biliyorum…

– Hiç… Yalnızca adını söylemek istemiştim.

Romain Gary – cicim Emile { Biletiniz Buraya Kadar’dan}

Çünkü ileri gitmek için adım atmak gereksizdi. Yetişmeye çalıştığın şey, yakalamaya çalıştığın şey bir fare değildi ki, bir kuş hiç değil. Laura, sen ve ben Laura, biz adım attıkça gecikiriz. Tek engelimiz yürümemiz Laura. Yürüdük. Yetişemedik. Konuşması gereken sustuğunda konuştuk, söyletemedik. Laura canım, canım Laura, yangını gördüm ben, bitişini gördüm, küllerin ovaya yayılışını gördüm, sonra yeniden yandığını gördüm ovanın ve sonunda yanmadığımı gördüm.

Bir Cevap Yazın

