çok kızıyoruz olana bitene. oysaki bizim de olan bitende parmağımız var.

her delikte ismimiz olsun, bizim gibiler o deliklerde temsil edilsin istiyoruz.

bu yüzden kep fırlatıyoruz, evet, sorunsuz fırlatabiliyoruz.

bu yüzden sırtımızda gitarımız, neyimiz, sokak sokak dolanıp alkış dileniyoruz.

ah modern dünya, örtülü rock yıldızlarını bağrımıza basıyoruz, onlar da bizden ve bizler de onlardanız.

i love Anouk

moderen” üzerine 9 yorum

  1. bune bea..aa bergen sandım sonrada ajda kim ki bu :) yav çok teyze gibi olmuş okadar rock tarzlı örtülü bacılarımız var acık onlardan esinlenseydi ya .. hem ben özgünüm sadce esinlendim derdi ozman demet akbağla polemiğe de girmezlerdi akbağ değilmiydi ki pardon demtler karıştı siz dere otu istemiştinz demi abla dur onalr arkada yeşilinden vercem sana tanıdıksın hem renginize de uyar islami olma açısından bu otlar zikir ediyomuş biliyon mu abla dalından koparırsan yerken de ediyormu ya da sen edersin sorun kalmaz … ben şimdi ne dedim ki aa bu kadın kim …

  2. kötüler siyah giyermiş şablona bak ya..

    demesem içim rahat etmezdi , dedim rahatladım =)

    keşke bizden de böle başarötülü bir rockçı çıksa 70 küsur milyondan böle biri nasıl çıkmaz hayret bişey.

  3. bu kadın -anouk- “mum”a mikrofon muamelesi mi yapıyor? yaptığı şey, karanlığa sovmek yerine, mum’a şarkı soylemek.. çok zekice.. konuya gelince, sen “modern yıldızcıkları” bağrımıza basmak bir yana, post modern setrolunanların sırtlarında bazen boylarını aşan! gitar gormek(hadi bağlamayı geçelim) komik ve uzuntu verici.. tabii tek taraflı bakmamak lazım.. miting meydanlarında “filistin v.s lehine, siyonizm aleyhine” yuruyup, sırtına mezkur çalgı aletini geçiren bir muhafazakar (bkz. hıfz etmek..) erkek var ise aynı sıkıntı o durumda da geçerli.. ah ne kadar uzaklaştık manevi dinamiklerimizden.! araştırmıyoruz, ogrenmiyoruz.. cehalet damarlarımızdaki en baskın unsur olarak hukumferma.. bak bu “yıldız” lafı var ya.. sozum ona, ne hazindir, haindir.. nasıl hatırlamayız şu mubarek beyanı “benim ashabım yıldızlar gibidir..” şimdilerde “yıldız” denen “zift”leri gorunce, ah Efendim diyorum, bu hal seni ne kadar uzuyordur, diye dusunuyorum.. o donemdeki yıldızlar dunyanın dort bir yanına dağılarak, butun dunyayı aydınlattılar.. bu donemdeki “yıldız gorunumluler” genclerin uzerinde bir kara bulut gibi dolaşıyor.. ah gençliğim.. payimal.. uyansa, biraz yansa.. yanıldığını anlasa.. an’sa.. -se, -sa.. yok canım.. bırakalım eğlensinler “dunya hayatı oyun oynaştan…” ibaret değil mi zaten!!

    saygı ile efendim..

  4. sorucu: bi yaranamadık :) siyah fonda resimler, fotolar daha şık duruyorlar :)
    bi de, çıkar ya, böyle rakçı da çıkar. bu teyzeyi sevdim ben ha, yanlış anlamayın :) çakma anoukları bekliyoruz hasretle :)

    hayalistanlı intramüsküler dostum: kasmamak lazım. herkesi seçimlerinde özgür bırakmak lazım. içinde bir rakçı büyüten kızcağızları, oğlancağızları zorla dindar yapamazsın. herkes kendi doğrusunu kendisi bulsun. bunun değerlendirmesini yapacak olan Allahtır. biz eleştirsek ne çıkar. hem kiminki doğru, bundan emin değiliz. içimizdeki rakçıyı bastırmak günahtır belki :) ne biliyoruz :)

    saygılar benden efendim.

  5. kimsenin seçimlerine karışmıyorum, karışmam da :). herkes ozgurdur.. birilerini zorla dindar yapmak mı.. dindar yapılmaz insan zaten, dindar olunur gibi geliyor bana :I). taşıma suyu ile değirmen dondurmeye benziyor biraz bu.. ama şu sozune katılamıyorum sanırım, “herkes kendi doğrusunu bulsun”.. çok pozitivist ve akılcı bir yaklaşım.. kiminkinin doğru davranış olduğunu benden daha iyi bilirsin sen : ).. bir elin ne’si var, iki elin ses’i var.. anyway :) tartışma kulturu zedelenmesin..b urası bir blog nihayetinde.. son olarak, rock’a ve rockçılığa evet.. bırakınız yapsınlar, bırakınız çalsınlar (liberal soylemle noktalayalım) : )

  6. iyi olmak mı iyiliği seçmek mi kıymetli. bunu da bi düşünmek lazım sevgili intramüsküler üstadım.
    mesajı herkes kendi altyapısına göre algılar, dimi ama, bırakalım yapsınlar ve çalsınlar :)

    yaşasın Rock :)

  7. iyi olmak veya iyiliği seçmek.. bu ikisi birbirinden ne olcude ayrılabilir ki! : ).. iyiliği seçen bir insan, iyi olur.. sebep, musebbep meselesi.. o meseleleri çok dusunuyoruz, biliyorsun sen abla :).. altyapı-ust yapı anlamam ben, hele ubermensch denen bir başka hiper ust yapı var-mış.. ondan hiç anlamam.. vesselam.. yaşayaRock ogreniyoruz bazı şeyleri.. ben her zaman liberallikten yana oldum.. kendim bir liberal olmamakla birlikte.. liberalliğin vardığı son nokta, nihayetsiz bir tutsaklıktır.. (arşivlere girer bu soz) : )

  8. aysun bu şarkıyı biliyorum ben ya.. klibi görünce durum anlaşılmıştır muhteremler bildiğin yahudi :)

Bir Cevap Yazın

