ilhamın peşinden gitmek ya da karanlıkta yazı

* kopmuş mandolin teli taze yakamozun içinde dalgalandı, çalma dedim kaç kere şu zımbırtıyı kayık sefasında, kendim zor sığıyorum zaten.

* hep böyle heves kırarım, hep iştah kapatırım, söylenmeye bahane ararım, hep tuzsuzdur yemekler.

* hep çizik saatimin camı, zamanı hep flu görürüm. gözlüğümü de bu yüzden çıkardım, işe yarar sandım.

* bir gün bile net olmadı bana, hiçkimse ve herkes.

* ve yine bu yüzden ismini bilmediğim her yeşilliğe yabani ot derim, ismini bilmediğim her insana kötü insan derim, ismini bildiğim her insana aşık olurum.

* yükselirim, ibreler bozulur, ancak böyle netleşir bakışım, kuşbakışım, kroki pozisyonunda.

* ve uçuşumla uçuşu çakışınca asla çarpışmayız. görsel ve işitsel şölenler sunarız izleyenlere. alkışlar bizi yere indirir.

 

uçuş’u” üzerine 2 yorum

  1. hastasıyım ifadelerin. hastanım.

    yazınsalfototerapi’yi akademik çevrelere sunmamızın zamanıdır. literatür bizimle gurur duyuyor :)

  2. hastalık geçicidir china, oysaki ben kalıcı hasar vermek isterim =P
    iddilarımı yerim =)
    literatürün gururlanma vaktidir canım, 2008 bitmeden kitabımı türk edebiyatına armağan edeceğim =) canımı sıkarsa rus edebiyatına armağan ederim ha =P

Bir Cevap Yazın

