– ölseydim, pazar günlerine kadar beklerdim, pazar olup da kızlar gelince ve sessizce orada durup bir mezardan bir çiçek koparınca gayet yavaş bir sesle şarkı söylemeye başlardım.

-peki hangi şarkıyı söylerdin?

-hangi şarkıyı mı, herhangi bir şarkıyı.

yere boylu boyunca uzandı, gözlerini kapadı, yavaş, çocukça bir sesle şarkı söylemeye başladı:

” erken öldüm ben,

onun için siz ey kızlar

bana bir veda şarkısı söyleyin.

ben yeniden doğarsam

yeniden dünyaya gelirsem

güzel bir oğlan olacağım…”

Cancağızım Hermann Hesse {Knulp’tan}

Bir Cevap Yazın

