“…Danimarka’da o güne dek böyle bir insan ıstırabı uluması işitilmemişti…”

diyen Ajarcığım’a selam olsun

Hani şu hep şikayet ettiğin, hep değiştirmek istediğin alışkanlıkların, takıntıların, saplantıların, tutkuların… vesairelerin vesairelerin yok mu, onlar yaşatıyor seni, haberin yok! Arasa da aramasa da, arasan da aramasan da -ki bunun şarkısını yıllar evvel yaptılar, üstüne de şarkı tanımam- besleyip durduğun şey seni besliyor aslında.  Evet, ıstırabın yüzünden uluyorsun fakat ulumazsan yaşayamazsın. Uluyalım da Danimarka ıstırap görsün Alex, uluyalım da Boğaz hıçkırsın mavi yeşil, uluyalım da şahit olsun kıyıboyu uzanan büyükşehirbelediyesi sosyal tesisleri.

Yok, bunlar sevgili Ajarcığıma değil, sevgili kendime.

UuuuuuuuU” üzerine 10 yorum

  1. Rica edicem
    ne Emile’ i
    ne Ajar’ı
    ne “Yalan roman”ı
    hatırlatmayınız.
    Kitap okuma şevkimi kırmış “bir kıitap”tır kendileri.
    Ama pekala
    boğazı
    maviyi
    yeşili
    sahil tesislerini
    hatırlatabilirsiniz.
    =)

  2. =) yapma ablası, ne zararını gördün aleksimin =) uluyordu, pitondu, fareydi ama samimiydi. mış gibi yapmıyordu en azından =)
    kitaplara geri dön, ben sana gogol getireyim en iyisi =)

  3. evet şimdi yeniden fark ettim onların beni yaşama daha sıkı tutungaçladığını ama aynı zamanda bana ben’i yaşatmadıklarını. tabi sonra tüm bunları yeniden unutup tam gaz vesaireliyeceğim, biliyorum. “Bilgi mutluluk getirmez.” vs. “Aşk bilgiden doğar.”

    gece mübarek,
    G

  4. yorum #3

    ilkini silebilirsin Aysun, çünküm kaç kere editledim bilmeden yollamışım, anlam kayıntısı olmuş :)

    huzurlar dilerim

  5. bence o deli-y-(miş) gibi yapıp kitabı yerle yeksan etmiş. :)
    Cık,
    italo calvio nun aldığım kitaplarını bitirmem lazım.
    2 tane kaldı
    Sonra sizin listeye geçeriz inş.

  6. Ayşegülcüm = deliymiş gibi yapılmaz bi kere =) olunmaz doğulur da denilebilir, cimbomluluk gibi bişey =P
    listem emrine amade balım =)

    Gülçin = ben de sana huzurlar dilemeyi unutmuşum. öpüldün gece gece.

  7. hehe, awaiting moderation olarak wordpressin hafızasında tutup okur okur anardın :p neyse böyle de iyi durmuş ;-) elim değil de zihnim boyuna kekelediğinden yakaladığım heceleri hemen geçiriyorum klavyeye sonra toparlıyorum fln. bu sefer elim kendisini çabuk tutu ve submit etti eyledü viran :p

  8. hay wordprensler kurban olsun senin yorumlarına=) viran değil estağfürullah. heyecan getirdin wordprese. her zaman bekleriz ;)

    zihin kekelemesi bişey değil, gönüller kekelemesin diye şebnem kısaparmağımsı, ikbalimsi bir mesajla yorumuma son veriyorum.
    esenkal.

  9. Takıntı dediler ben geldim.Aslında “takılıp kalmak”yazılsaymışben daha hızlı gelirdim.Güzel bi şey görünce etrafına demir atmayı severim….o güzeli sevmeyi de severim.Bunun gibi sevimli davranış biçimlerini(antropoloji miydi artık) hiç hor görmem :)
    Neden ulumaktan bahsettiğini flickr “dostunzdostumuzdur” grubunda iken de anlamamıştım , olsun cahilliğime verin.Hem ne demiş matrix’in itici kötüsü…”cehalet erdemdir”.
    Gülçin ile olan yazışmaların gene UWO modunda…onlara hiç lafım yok :)

    eğer Gülçin ortalıkta yoksa >> açıklama : UWO : unidentified writing object

Bir Yanıt Bırakın

