ölüm ninnisiyle uyuttum kızımı. uyanışı ferah bir sabaha olur diye ümit ettim. bilirim ki unutulmuş olan bir daha hatırlatmaz kendini, hatırlatamaz. kızımı unutacağım ben de, hiç rüyama girmeyecek, ben nasıl rüyasına girmiyorsam kimsenin, o da yok olacak galaksilerin içinde. evet göğe uçacak çünkü, kızım, canım kızım, ölmelisin kızım, böylesi daha iyi.

ölmek sana yakışıyor” üzerine 2 yorum

  1. uyusunda büyüsün neeenni , emeklemeden yürüsün neeenni , rüyalarda görsün neeenni…

    uyuyorum ama rüya göremiyorum demek ki ben uyumuyorum ölüyorum.

Bir Cevap Yazın

