“…kendi kendinizi sakının. düşman sözcükler sizi dinliyor. her şey numara yapıyor, hiçbir şey gerçek değil, biz kendi kendimizin yazarı, kendi kendimizin yapıtı olmadığımız sürece de gerçek olmayacaktır. inanın bana; Homeros bağırıp çağırırken ben zaten buydum. bizim tohumumuzdan gerçeklik çıkmaz. tohum değiştirmek gerek…” der durur. onun ana fikri buydu. ne demişti bir başka zaman:

“…belki kinci olduğumu düşünüyorsunuzdur, ama öyle sevdim ki, hatta öyle seviyorum ki, kendimi savunmak zorundayım. deli gibi seviyorum…”

Sevgili Emile, Romain, Gégène, Alex… Sen önemsemediysen ismini, ben de bu saydıklarımdan herhangi birini isminmiş gibi kabul edebilirim sevgili Pavlowitch. Savunma delisi.

o hep böyle” üzerine 4 yorum

  1. hem ütü hem de ekmek kızartma makinası
    aksesuar olarak da piyon

    sen mi tasarladın?

Bir Cevap Yazın

