öyle şarklar dinlemiyorum artık. öyle yazılar yazmıyorum. ağamın kim olduğunu sorgularken kırsal bir kaygım var, marabamsı, rençberimsi. paşam kim sorusunda ise saraylardan, köşklerden altın yaldızlı, gümüş kakmalı işaretler konuşlanıyor cümlenin sonuna. paşam kim mi, paşalık, ağalık kurumları kalkalı kaç zaman oldu. hep bu televizyon yüzünden, reklam geliri ve izlenme oranı safsatası.öyle şarkılar dinleyecek olursam kulaklıklarımı takacağım. öyle yazılar yazarsam defterimi yırtacağım. peki şimdi ne mi yapmalı: naz edenlerin eteklerine kağıttan kuyruk takmalı ve şu türküyü tutturmalı:

ağam kim / paşam kim ikilemesi ikliminde” üzerine 7 yorum

  1. Düğün salonlarında neden bu parçayı çalmıyorlar ya :(

    Nasipse kendi düğünümde çaldırırım artık not düşeyim bura..

  2. uzun zamandır dinlememiştim… eyi ettin…
    ağam kim paşam kim… abim kim.. ablam kim.. liderim kim.. kim kimi kim…yok bende uzak duruyorum… :)

  3. yok daha öss’ye girecem ben düğün şö’le bi kenarda dursun..

    ancak oynamayan ben bu müziği duyunca açtım kollarımı korkuluk gibi başladım oynamaya tabiiki not düşmek bu parçayı sevdim valla..

  4. Ben ağamı da paşa mı da biliyorum.
    kafam rahat ;)

    bu şarkı kınada da dinlenebilir değil mi?

  5. bak ayşegül, soru sormak isteyen bile kollarını kaldırmış oynamış. kınada o şekil oynamak caiz ise elbette ki kınada dinlenilir =) arkadaşlarla hep bir ağızdan söylenir.

    not: hayırdır ayşegül?
    rumuz: dikkatli

Bir Cevap Yazın

