+ adresine ulaşmayan mesajları yiyip yutsa şebekeler, olmadık kişilere ve onların yakın arkadaşlarına ulaşmalarını engelleseler. ulaştırdıklarında da onların bunu hemencecik unutmalarını sağlayacak zararlı sinyaller gönderseler.

+bir lisana hakim olduktan sonra bırakmayıp peşini ilerletse insanlar. daha iyi iletişim kursalar. birkaç insanın birlikte yaşadığı zengin bir organizma olsalar. turistlere -ııı -eeee’den başka bir şey diyebilseler.

+lisan demişken, bir de aldığı sertifikanın hakkını verseler, öğrendikleri “ne” ise onu unutmasalar.
“…Hayır, bir kol değil, binlerce, milyonlarca kollardır,
Yek-âheng olmuş, işler, çünkü birleşmekte muztardır…”
dizelerini derin nefesler alarak, tiyatral bir şekilde ve lisanı unuttuğunu çaktırmamaya çalışarak okumasalar.

+ sonra, işçıkışı güzel insanlarla güzel bir yere gidip, manzaranın, doğanın ve havanın avantajlarını pek de umursamadan leziz sohbetin tadına vardıktan sonra saate baksalar. yürümeseler öyle sahil boyu, gidip bir de dondurma yemeseler. ya da yeseler ama “beş top bana fazla gelir, üç top yeterli” demeseler. garson ne teklif ettiyse -şefin sipesyalinde keramet vardır düsturuna uygun olarak- kabul etseler.

+ susma ve konuşma zamanını bilseler. uykulu iken saçmalama ihtimaline karşı sözü, bazen de sazı bilene bıraksalar. { şarkı çikolatadansa eğer, her an bu melodiyi anma ihtimaline karşı da yedekte çikolata bulundursalar.}

olumsuzluklar içün dilek ve temenniler” üzerine 23 yorum

  1. yedekteki çikolataları küçükkızlarla paylaşsalar ve dondurmayı beş top alıp üç topunu yaladıktan sonra kalan ikisini küçükkıza verseler.- ya da bu kadar iğrenç olmasalar, ayriyeten ısmarlasalar.- atlayıp da gelseler, kapıp da gitseler. küçükkızı elma ağacına kurulmuş salıncakta sallarken orya burya mesac yazmak telaşesiyle göle savurmasalar.

  2. hep derim, bu kız artık ustasına ustalık yapacak kıvamda. ne diyim ki ben sana, hep 12’den vuruyorsun. en iyisini arayanlar varsa, en iyisi işte bu müthiş insan!

    herkese, ama herkese duyurulur!

  3. böremütüm =)) ne çok şey istiyorlarmış bu küçük kızlar =)
    atlayıp gelecekler, kapıp gidecekler inş. böyle yazılmış küçük hanım =)

    dutum = insanlar böyle ortalık yerde utandırmasalar birilerini =) müzik dinleseler, çikolata yeseler, yazıyı okuyup beni ansalar =)

  4. vay canina cok dehset saptamalar bunlar:)
    ustasına ustalık yapacak kıvama gelmek kıvamsizligindan
    efendim yuce allaha siginmanin yani sira
    efendim dutlu agac, ustasini arayan mevlasini bulur belasini da
    lakin goruyorum ki ustaniz size munasiptir
    ve efendim tiyatral bir sekilde olmamak lazim
    o halde biz temamizi sectik

    yaa bir de,
    ve bir de,
    turistlere e diyenler sempatiktir
    dondurmanin miktarini bilmeyip israf edenler pisbogaz ve antipatik

  5. Bir de ney
    bir de ney söyle
    içinde kalmasın avizecim =P

    ben avizeyi sevdim burdan kopamıyor
    avize hep gelsiiiiin
    olur mu hocam?

  6. ortalik icte kalmayan kabugu kirleten sey dolu
    da bu kadar,
    benim icimde kalir mi hic pekiiii
    soyledim ya zaten. flor”e”sanim yavrum
    ve ben de seni pek cok pek cok severim
    kirmizi benekli ne kadar cok bocek varsa hepsi birden gelir aklima
    bir daha bir daha gel aklima e mi
    dolayisiyla, olaya oyle degil de aslinda soyle bakalim:
    benden kopama

  7. hoca :)

    favori kelimem ise bu.

    yorumlar niye kabul edilmiyor?
    bu da favori cumle olsun madem.

    ovgu mu yok icinde yoksa?

    zavalli sebla hanim
    oysa hersey
    topu topu buydu onun icin
    yazik oldu
    hem de yollara
    eline kalemi kagidi sokusturan cikiyor ona

    ovguler onemli
    guzel isim kullanmak da
    misal. sebla. hos.

  8. bu siteye müptela olmanızı saygıyla karşılıyorum sayın avize.
    yorumlara gelince de, siteyi başıboş bırakıp gitmek durumunda olduğumda kötü şeylerle karşılaşmak istemediğimden.
    haa, müptela değilim, bana göre değil derseniz de, okumayın, yazmayın. gücenmem wallahi.

  9. bu siteye müptela olmayı ben de saygıyla ve anlayışla karşılıyorum:) ama şu konuda sizi temin edelim sayın yollardagezer bize güvenmeyin tanımadığın insanlardan aldığınız çikolataları yemeyin. fakat kötü şeylerle karşılaşmayacğınıza güvenin. çünkü iyi insanlar iyi insanlarla karşılaşırlar.
    dünyevi bir kanun no bilmemne

    imza: gizli bir müptela

  10. bir tashih hatası olmuş =) gücenmem diyecektim yalnızca =) güven meselesine gelince, burada sözkonusu değil güvenmek ya da güvenmemek. dediğinize katılıyorum. hmmss, çikolata hususunda katılmıyorum, onu her şartta yerim.

    imza: abartmayın canım.

  11. ben kçükken çok küçükken yani, annelerinin diktiği çiçekli elbiseleri giyen ablalar, yaptıkları pasta böreği sofra beziyle örterek ellerine alır, dirseklerini kanaviçe işlemeli yastıklara dayayıp sohbet edecekleri, arkadaşlarının evine sohbet etmeye giderlerdi. giderler, konuşur, gülüşürlerdi. şimdinin ‘blog kızları’ gibi birşeydiler. güzeldiler.
    nerden mi biliyorum? ablasının yanına verilen oğlan çocuklarından.

  12. ablanız buralarda bir yerlerde olmalı o zaman :)
    fakat sayın dikkatsiz, bu oğlan çocukları yaş haddinden emekli olurdu eskiden. şimdi ise her yaştan çocuk ortak oluyor abla muhabbetlerine. ah şu blogculuk ve ah şu modernzamanlardaortalıkyerdesohbetetmek.

  13. garote: you’re absolutely right.. I agree too.. I have to say that, you brought us a great dynamism..

    with my best wishes :))

    Not: Yollardagezer, bak ecnebi’ler bile seni takdir ile selamlıyorlar.. beynelmiel bir popülariteye sahipsin artık.. yerine cevap verdim gerçi : ))

Bir Cevap Yazın

