ne diyorum biliyor musun, hadi beni uykudan uyandır. benimle birlikte sen de uyan artık, hadi. tezahüratsız iş görmez misin sen, çabuk kalk ve pencereden bak. çatılara renkler yağıyor, kırmızı, yeşil, eflatun. herkes kendine yakışanı kapıyor, doğrusu da bu ya! geç kalmamak lazım. hadi şimdi sen de uçuşan sıfatlardan birini seç kendine. sen kendine bir sıfat seçemezsen şayet, sana olmadık isimler koyarlar kızılderilikabilesişefigibi”giller, bunu unutma. bir an önce yakala rengini. seç ismini. yanyana güzel duralım. hadi.

uyku kedisi içün uyandırma servisi” üzerine 7 yorum

  1. gözlerin açık uyursan hiç sorun kalmaz. bi de, artık kavga etmicen kendinle. gogol geldi aklıma, ne alakaysa artık.

  2. gogolu ve 9.dereceden memur kahramanlarını seviyorum. biliyor musun demin kardeşime diyordum ki: adam 9.derece memurları bize acındırırken kendisi de 12.dereceden memurdu. ooofff, konumuz bu değildi ki.konu şuydu: yanyana güzel duralım hadi. hadi benim bi’şeyim ol hadi =)

  3. aklımdan bi renk tuttum, sen de bilirsin. kızılderilikabilesişefigibi’gillere söylemeyelim ama biz bilelim bu rengi. kızılderilikabilesişefigibi’giller sadece, bizi listelerindeki renklerin karşısına not düşmelerine gerek kalmadığını bilsinler, evet bunu söyleyelim.
    aklımdan bir renk tuttum, senin için de tuttum. boyan da gel hadi, yakışmazsa öldür beni.

  4. biz bize yakışırız, renklerimiz de yakışır. yakışmaması gibi bir seçenek yok güzelim.
    gizli gizli renklenelim, kimse görmesin, haa mutlaka görecekler ama iş işten geçmiş olacak, biz renklerimiz olacağız, renklerimiz bizi, ayırt edemeyecekler, ayıramayacaklar bizi =) ollley =)

  5. ben ayıramıyorum örneğin
    insanlar huni gibi taşıyor gibi görünmeyi seviyor
    bi yasli dede vardi ee ufakligimda soyle derdi huniler emek ister
    her renk her huniden gecemez
    kediler mama ister
    her kedi her rengi goremez
    sonra bi de ören bayan vardı aslında onu şey yapcaktım ben
    napcaktim sagolsun bu vesileyle aklima geldi orencime derim ki bana ucusan sifatlardan bi atki orsun
    orerse bize geldiginde hani hani yagmur yagsin diye dua ediyodu kardesin o gun hah iste o zaman begendigi kolyeyi hediye edicem
    gerci sen gecen gun beni de dusunup sabah bana da pogaca getirmediydin yaninda olsun
    onemli olan guzel durmak
    yanyana
    buarada kolyenin klipsi kopuk

  6. teşekkürler.*
    dehşet saptamalar bunlar.
    karşısında huni çıkarılası, reverans yapılası şeyler.
    ve de
    yaşlı dedeye hürmetler.

    *yanyana güzel durmanın hatrına

Bir Yanıt Bırakın

