misal, bir cami önü bankında oturmaktasın, telefonun çalmakta.

çocuğun biri yanında dolanmakta, sen ona kurabiye vermektesin işgüzarca.

yok yok,

belki de çok mutlu olmuşsundur, sadece iyilik yapmak istemektesin ya da

belki çok rahatsızsındır da vicdanına lasonil sürmektesindir bu şekilde.

yok yok,

belki de zorlayıp durduğun şey aslında istemediğin bir şeydir.

belki de zorlayıp durduğun şey ömrün boyunca beklediğindir.

belki de salıncakta sallanıyorsundur da şimdilik çıkıştasındır bulutlara bulutlara.

belki de inişini hesap ettiğinden bu çıkışın tadına varamıyorsundur.

belki de artık hesap etmeme vaktin gelmiştir.

belki de asla unutmaman gerekir, sen artık genç değilsindir.

belki de maceranın yaşı yoktur, bi kere denesen olmaz mı yani.

belki de kıtasahanlığına sahip çıkman gerekmektedir, titreyip kendine gelmen gerekmektedir.

belki de iskele altı yosunları gibi denize salmalısın kendini.

belki de iskeleye yanaşmış vapurdan edebinle çıkmalısın.

gidişler gelişler” üzerine 12 yorum

  1. onlar kocakarı meselleri. lasonil daha şiirsel geliyor kulağıma.
    avizelere de sürülürse parlatırmış

  2. avizeleri parlatmak :)
    ay ama sen cok komik biri oldun ciktin
    sen kucukken de boyleydin gerci. baban sana durbunle bakardi sen bahcedeyken. yaramazlik yapma diye. sen dil cikarirdin o tarafa. buyudun hala aynisin.

    :)belki de iskele alti yosunlari gibi denize salmalisin kendini?

  3. demek ki neymiş büyümek yaşlanmak bunlar teoride olan şeylermiş. kimse yaşlanıyorum eyvah deyip de kendine bakan dürbünleri görmezlikten gelmemeli. hadi dil çıkarmadı diyelim el el de mi yok sallayacak.
    yosunlarda kaygan ve çok kaypak :)

  4. Bugün okudum yazıyı. İlgisizlikten değil, aşırı yüklenme ve sınırlı zamandan dolayı. Dikkatimden kaçmış olması oldukça tedirgin etti. Satırlar ‘O kalem’e güvenim ve sevgimi arttırdı. :-) Bildiğim kelimeler şükran duygularıma tercüman olmuyor. Sonraya bırakmayı seçiyorum. Hoş şeyler diliyorum görüşünceye kadar. Hoş…

  5. Aysun Hanımcım inanın benimki de ilgisizlikten değil yoğunluktan yoksa bilirsiniz bilirim bu yazıların değerini ;)

  6. yusuf =) sihirli kelimeyi söyledin : sonra =) biliyor musun, bu “sonra” dediğin zaman dilimi bir gün “şimdi” olacak. o zaman hangi kelimelerden yardım alırsın onu bilemem =) teşekkür ediyorum.

    ayşegül =) bana yoğunlaş. herşey yalan ben gerçeğim =) sensiz piyer loti tatsız. bu kez litvanyalı işadamları da toplantı falan etmiyorlardı. bi de limonatama dut düşecek diye tedirgin oldum çok. sensiz olmuyormuş velhasıl.

  7. Oraya gitme demedim mi sana,
    seni yalnız ben tanırım demedim mi?
    Demedim mi bu yokluk yurdunda hayat çeşmesi ben’im?

    Bir gün kızsan bana,
    alsan başını,
    yüz bin yıllık yere gitsen,
    dönüp kavuşacağın yer ben’im demedim mi?

    Demedim mi şu görünene razı olma,
    demedim mi sana yaraşır otağı kuran ben’im asıl,
    onu süsleyen, bezeyen ben’im demedim mi?

    Ben bir denizim demedim mi sana?
    Sen bir balıksın demedim mi?
    Demedim mi o kuru yerlere gitme sakın,
    senin duru denizin ben’im demedim mi?

    Kuşlar gibi tuzağa gitme demedim mi?
    Demedim mi senin uçmanı sağlayan ben’im,
    senin kolun kanadın ben’im demedim mi?

    Demedim mi yolunu vururlar senin,
    demedim mi soğuturlar seni.
    Oysa senin ateşin ben’im,
    sıcaklığın ben’im demedim mi?

    Türlü şeyler derler sana demedim mi?
    Kötü huylar edinirsin demedim mi?
    Ölmezlik kaynağını kaybedersin demedim mi?
    Yani beni kaybedersin demedim mi?

    Söyle, bunları sana hep demedim mi?

    demiş miydim sahi çıkaramadım şimdi?

  8. Alakasız ama , “demedim mi demedim mi bunları sana söylemedim mi / Yükseklerden uçma sakın düşürürler demedim mi” diye taverna tarzı bir şarkı vardı. Ya 80’lerdi ya 90’lar. Geçmiş gün hatırlayamadım.

  9. sayın dikkatsiz: ona bakarsanız bi de bu bir rıza lokmasıdır yiyemezsin demedim mi vardır, onun da dediğiniz gibi hiç alakası yoktur buradaki mesajla =) çağrışım her şeydir yine de =) teşekkür ederim.

    sevgili ayşegül, dememiştin güzelim, demiş oldun =) sana da teşekkür ederim. inceliklerin yüzünden.

Bir Cevap Yazın

