haritası çizilmemiş bir ülkenin ismi bilinmeyen prensini transfer edeceğim sarayıma. eğer ki bilinen yerlerden bir prens seçersem – ki tarih kitaplarına bu konuda çok kanlı, çok acıklı pasajlar kazandırmışımdır, yazık bana- bilirim ki yedi düvelin sümüklü prensesleri onun peşine düşecek.
yedi düvelin aklı kıt, pespaye prensesleri kirli pençelerini prenslerimin gözlerine gözlerine sokarak onları kör edecekler. hep etmişlerdi, yine edecekler.
işte bu yüzden onların bilmediği bir diyara gidiyorum. kuduracaklar biliyorum. zira ben hep en güzeli, en akıllıyı, en prensi seçerim. onlara işaret ederim, onlar da hazıra konarlar.
işte bu yüzden muhafızlarımdan bile gizliyorum güzergahımı. her an biri çıkıp hemşiresi için benim nadide prensimi kaçırabilir diye tedbiri elden bırakmıyorum. herkesin kör olduğu, herkesin sağır olduğu bir anda, bu nasıl bir an olacaksa artık, pat diye çıkacağım ortaya. ve ortaya çıktığımda – o an sümüklü prensesler için iş işten geçmiş olacak- tarih bana pembe, simli, mutluluk dolu bir sayfa ayıracak. eminim.
* fotoğraf sevgili kali‘den

prens için stratejik dualar” üzerine 2 yorum

  1. sevgili dutağacı. ben adamı “bir at bakıcısı olsa da” prens yapabilirim. ona göre. gözüm yüksekte değil fakat gözüm yükseltiyor adamları =)

    ve de:
    yağdı saçlarıma genç yaşımda lapa lapa kar.zalim.

Bir Cevap Yazın

