benim bondum james bondum gel ben sana şiir yazası. gel james’im sana çirkin diyene ben çok kızası. ben seni pek tutmayası çok kaygansın çok kaypaksın. yine de ben seni ayırmayası romeodan, gözümde birsiniz ya, hayırlısı. lakin hayırsız çıktın bond, yüzüne okkalı tükürülesi. gözünün önünde fink atası, sen de çatım çatım çatlayası. ah! seni nasıl affedesi elin kızını götürdün hep, gel ben seni götüresi: sinemaya tiyatroya. defterimin arasına yatırası, bir ömür kurumayası: seni benden saklıyorum, kem gözüm bant çekilesi.

 

bond için james bond için” üzerine 9 yorum

  1. =) bu fotoyu flickra koyalı çok olduydu dikkatsiz. arkadaki gudubet adam enişte bey, öndeki de kuzenim olur =)

    bu arada dikkat”siz”liğiniz gözlerimi yaşartacak derecede ilerlemiş =) fotoyu boşverelim de yazıyı nasıl buldunuz onu bir öğrenelim =) hı?

  2. =) eywallah sayın dikkatsiz. başarınız daim olsun, öyle ki adınıza yeni bir kategori açılsın. takibimiz devam edecek. size yorum yazamıyoruz, buradan derdimizi söyleyelim bari. öyle olta atıyorsunuz brecht’miş, woolf’muş, okuyoruz sonra, yorum yazamıyoruz, çok üzülüyoruz. bilginize.

Bir Cevap Yazın

