İnsan ne kadar uğraşırsa uğraşsın, birini sevmeden soluk alamıyor, dedim. Bu yüzden ha sen olmuşsun, ha bir başkası, ne fark eder?”

Emile Ajar { Yalan-Roman’dan }

Sen Gégène, benim güzel elektrik işkencem, sevgili Emile, Rudolph, Romain, Alex ya da her kim isen, hangi ismi beğeniyorsan -isminle hitap edilmesinden nefret ettiğin halde sana bir isim uydurmaya çalışıyorum hâlâ- özetle Sevgili Sen,

Evet, aslına bakarsan ikimiz de tımarhaneyi yeni bitirdik ve bundan sonrası da uyumsuzluğumuzun sebatına bağlı. Uyumsuzluğu devam ettirirsek hücreye döneriz, mış gibi yaparsak özgür kalırız. Zor seçim. Yine de sevgili Gégène, ben seçimimi zor da olsa yaptım. Mış gibi yapmaya karar verdim. Kolay yaşamak için değil, özgür olmak için hiç değil. Fikrimi değiştiren bir yüz gördüm ve birinin fikrini değiştirmeyi istedim o anda. ( en güzeli de bu aslında ) Ne parladı “o”, ne büyüledi. Büyülere ne çok vakit harcadığımı hatırladım da, yok yok, bir daha büyüye aldanmam. Bu daha net Gégène, hücrelerin kapısını sonsuza dek kapamama sebep olacak kadar net ve duru. Bilincim açık. Kararım kesin.

Sevgili elektrik işkencem, yollarımız şimdilik ayrılıyor. Ben biraz huzurlu olmak uğruna satıyorum seni.

 

 

 

Gégène için mesaj!” üzerine bir yorum

  1. Merhabalar Aysun hanım,

    Ağaçlar üzerine yazılmış kitap adlarına, resimlere (ağaç üzerine resim yorumlarına), yazılara ve şiirlere ihtiyacım var. Bildiklerinizi ya da bulduklarınızı maille göndermeniz mümkün mü?

    Eğer bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.

    Hoşlukla kalın…

Bir Cevap Yazın

