1041661651_l11.gif

Karıncalardan ayıklamak gözlerimi.

Belki de ölmeden önce ilaçlanmak.

Bir şeyler yapmak.

Netleşmek lazım. Ne olduğunu bilmek. Ne istediğini bilmek.

 Sylvia ne demişti:

“…Yenildiğim zamanı bilirdim. Geri döndüm…”

Geri dönmek lazım. Çengelköydeki otoparkçının dediği gibi: “Aynen”

Netleşmek Lazım” üzerine 8 yorum

  1. Daha küçükken bizimde böyle eski turuncu karıncalı bir televizyonumuz vardı.

    Pek çekmezdi, çok karıncalıydı, bizde kafasına kafasına vururduk. Sonunda bir gün pencereden fırlamıştı.

    Ne kafasına vurmak ne de pencereden fırlatmak işe yaramamış, çünkü hala karıncalı herşey…

    Rabbim karıncalardan kurtarsın…

    (bir karınca duası bilmiyorum malesef)

    Selamlarımla…

  2. Geri dönüşlerle ilerlemek değil de nedir şu hayat?

    Netleşmek…

    Netleştirmek…

    Netleştirilmek…

    Karıncaların antenleri işe yaramaz mı acep?

    İlaç zehrin içindeymiş de hastanın haberi yokmuş…

  3. Habibe B:

    Karınca duası karıncalardan kurtarır mı yoksa karıncaları çağırır mı karar veremiyorum: )

    Horozların Kanamış İbiğinden Ürken Oğlan:

    “Aynen”

    Karınca antenleri hamamböceklerininki gibi sallantılı ve uzun değil ki : )

  4. “İşte [bir gün] görünmeyen varlıklardan, insanlardan ve kuşlardan oluşan ordusu Sülayman’ın önünde bir araya getirilmiş ve sonra düzenli sıralar halinde yola çıkarılmıştı.(Nitekim),karınca[larla dolu bir] vadiye geldiklerinde, karıncalardan biri:”Ey karıncalar!” diye bağırdı, “Hemen yuvalarınıza girin ki Süleyman ve ordusu, farkında omadan sizi ezip geçmesin!” [Süleyman temsldeki karıncanın] bu sözüne neşeyle güldü ve “Ey Rabbim!” dedi , “İçimde öyle düşünceler uyandır ki, bana ve ana-babama bahşetttiğin nimetler için sana hep şükreden biri olayım; ve Senin hoşnut olacağın dürüst ve erdemli işler yapıyor olayım; ve beni rahmetinle, dürüst ve erdemli kulların arasına sok!
    “Neml 17-19

    Erdemleşmek lâzım; karıncalarımız hürmet edip kenara çekilmiyorlar.
    İnna ileyhi raciun.. Evet (geri) dönmek lazım..Aynen :)

  5. Karıncalar için ayrı yaşam alanları açmıyoruz.
    Mutfak tezgahında, şeker kavanozunda tamam da gözlerimde ne işi var bunların yahu : )

    Geri dönelim hepberaber : ) En başa dönelim : )

    Eyvallah Aynisafa : )

  6. bi yollarda gezen arkadaş vardı bi arayayım bakayım dedim. şak diye buldum valla. bi selam veriyim istedim. insan bi haber verir ben heykelin sağındaki dördüncü bankta oturuyorum diye. hayırlar ve güzellikler

Bir Yanıt Bırakın

