b5450.jpg

“…Hala bana el sallayan iyi insanları seçebiliyorum. Ancak onlara bir türlü karşılık vermek gelmiyor içinden. Bazen kaktüs mezarlığında burnuma çam kokuları geliyor, yerlerde kozalaklar görüyorum. Kangren olmuş ayaklarım, bir korkuluğunki gibi cansız…”

Leyla İpekçi {Maya’dan}

Vaka-i Umutsuz” üzerine 8 yorum

  1. Bu Leyla ablanın adını ben “bize ait” -bu da neyin nesi ise !- yerlerde çok sık görüyorum.Yafta tutkulu bünyem bi rahat bırak beni yaaa.

    Headerinin değişiminin iyi fikir olduğunu düşünen arkadaşa selamlar :p

  2. Betaliza : ) Eyvallah, ben de sallıyorum, seçebiliyorsundur inş. : )

    Hüzün: Leyla ablanın “Başkası Olduğun Yer” adlı kitabı hakkında bi yazı yazmıştım bikaç sene evvel, o “Maya”dan daha sağlam bir kitaptır. Maya, ilk roman ödülü almış olmasına rağmen bence asıl ödüller diğerine verilmeli : ) Kadın şiir yazmış resmen : ) Ondan da alıntı yaparım inş. bi gün :)

    Hüzün, bu nasıl olmuş peki, yakışmış mı sahi :)

  3. Hay.. diye başlayıp, huyuna dair seyler soylemek isterdim yol mudavimi, nam-ı diğer roadwalker.. (Johnny Walker gibi oldu) : ) ama farklı şeylerden bahsedeceğim sana bu vakitte desem de bunun da pek inandırıcılığı olmadığını anladın değil mi? : ). Başlığına kurban olsun Bülent Teyze.. (3.tekil kişidir).. Vaka-i umutsuz’muş; bari vaka-i biumut yazsaydın da ahenk bozulmasaydı be gozum.. Ben normal kalıplara sığamam diyorsan, orasını bilemem. Bu yorum burada kalsın, daha sonra devam edeceğim : )..

    Leyla İpekçi’nin Cemil İpekçi’nin kızı olduğunu işittiğimde hayret etmiştim, bunu da belirtmeden geçemeyeceğim.. (Yanılmıyorum değil mi)..

    Baki selamlarımla..

  4. Sevgili Hayalistanlı ,

    Bu içten gelen bir başlıktır, Bî-umut Vak’ası da denilebilir elbet.
    Sonra devam edeceksin ya sen, ben de öyle yapayım zira ellerime yapışan sıcaklık kılavyemin üzerine akarken rahat yazamıyorum : )

    Leyla İpekçi Cemil amcanın kızı değildir, sanırım kuzenidir : )

    …Sen yaz ben de yazarım…

  5. Sen olduğun için yakışmış, yoksa ben bu resim sanatından anlamıyorum be yolların gezgini :)

    Misal headerindeki resimde “sanattan anlayanlar” neler gördü kimbilir bense sadece ne gördüm biliyor musun ? Fikrimi okuyaman zaman alabilir du ben söyleyeyim.O kadar kalın cüsseye bu kadar küçük ayak mı çizilir ya hu :p

    Korkarım ben bir hoyratım ve yontulmam zaman alır :))

    Geldim konu dağıttım, yine gelecem yine dağıtacam.Hüznümle efendim

  6. Kendi blogumun sonunu hazırladım, sabote şeklinde burdan devam ediyorum : p Yok iyi böyle .Sen bana bakma,bilişim dünyasındaki yankın bol olsun : )))

    Aslında bu eylemlerin seni kısırlaştırdığını hala iddia ediyorum ya neyse : )

    İnşaallah bir gün Şule yayınlarından çıkan kitabını pikseli bol ekrandan değilde hamak üstünde okumak nasip olur : p Şule’yi beğenmezsen Timaş da var.Iyyyy: )

    Büyüyüyünce konu dağıtmayacağıma dair şerefim ve namusum üzerine söz veriyorum: )

Bir Cevap Yazın

