eve_and_the_serpent-art_painting_drawing.jpg

Büyümesinin farkında değilim, yine de büyüyor kinim. Kindar biri olsaydım bir de, facia mı derlerdi bu halime?Kelimeler asılı kalıyor havada, her biri bir oksijen molekülüne yapışmış. Ölümsüzler şimdilik, ben ölmedikçe onlar da ölmeyecek. Evet, benden önce ölselerdi üzülmeyecektim, unutacaktım, fakat değil: Ben yaşadıkça devam edecek bu.Böcekilacıarabaları kelimeleri zehirleyemiyor, onlar doğuştan zehirli zaten, ağızdan çıkışta sürülüyor uçlarına öldürücü iksir. Okudukça, dinledikçe, hatırladıkça yürüyor içime kasvet ordusu: Unutma, diyorlar uygun adım giderlerken, postalları çivili, kan görmeden rahat etmiyorlar, rap rap rap… Ölüyorum ben, kelimeler öldürüyor.

Aynı anda kelimeler de ölüyor mu, ben öyle sanıyorum. Ben öldükten sonra zaten kim yaşayacak ki…

 

 

Katil Elimde” üzerine 2 yorum

  1. Kelimeler mi bu kadar korkunç olan, ağu saçan bulunduğu bünyeye ve etrafına Knulp!ın Hemşehrisi ve Yol arkadaşı?…

  2. Hocam, kelime bilmeyenin yapacağı işkence de sınırlıdır. İnsanda da var bir öldürücü, bir zehirleyici kısım, yani elverişli bir bünyenin eline geçince kelimeler tehlikeli oluyorlar.

    Şimdi kelimeleri suçlamak elbette saçma gelebilir ama cinayet aleti olmadan cinayet nasıl işlenecek : )

Bir Cevap Yazın

