nocturne.jpg

Bir Perulu ressamın koyu mavi fırçası dolanıyor yüzümde, beni çizmek istiyor, çiziyor da gülümseyen parçalarımı, bu yüzden böyleyim, bu yüzden donuyor yanağıma değen kuş tüyleri, bu yüzden kefenliyorum teker teker yaprakları, gömülüyor ne varsa, hatıraymış, gülüşmüş, ilgisiz bir bakışmış, hepsi, hepsi üstüste, sığıyorlar böyle konulunca geniş bir mezar gibi görünüyor çekmecem, yoktu bir çekincem, tek kıyamadığımdan saklamıştım, şimdi attım o şeker kağıdını; tadı naneydi, kalmış aklımda…

Giden {bir tane daha}” üzerine 4 yorum

  1. Neden Perulu ressam? “Türk Ressam”ların soyu mu tukendi? Bu birinci sorumdu. Bir de, dikkatimi çeken başka bir şey var ki, o da şu: Sezai Karakoç’un “Monna Rosa III-Pişmanlık ve Çileler” adlı şiirindeki “Ben Meryem’in yanağındaki tüyüm” dizesini hatırladım. Buna sebep olan cümle “yanağıma değen kuş tüyleri”. Sezai Amca mı okundu bu yazının evvelinde? Nedir bu uçuşan tüyler!! : ) Bir başka mesele, noktalama işaretlerinin az oluşu. Cümleler timsah yürüyüşü yapan futbolcular gibi soluksuz şekilde arka arkaya dizilmiş gibi geldi bana. Son olarak, naneli şeker.. Hmm..

    Not olarak; bir biskrem versem…

    Where is the fire exit, fire exit..!?

  2. 1,2,3 Deneme..

    Yollardagezer,

    “Bir Perulu ressamın koyu mavi fırçası dolanıyor yüzümde, beni çizmek istiyor, çiziyor da gülümseyen parçalarımı..”

    perişan ettin beni bu satırlarla : ). Fekat, ben farklı anlamlar çıkarma peşinde koşmak istiyorum.. Şimdi, bu ressam emmi, senin yuzundeki gulumseyen parçaları hangi anlamda çiziyor; karalayıp yok etme anlamında mı, yoksa oluşturma anlamında mı? Sonraki cumleler, ikinci ihtimali kuvvetlendiriyor gerçi.. Aman yahu, ben neden bahsediyorum sahi!

    Yazan: Kompleks şeyleri anlamaktan mahrum bir anlayışsız..

    PS: Bu seyazettin denen herif nereden üşüştü buraya? Cinnet koridorunda geziyordu en son.. Bak, boyle işte bu deliler, kaşla goz arasında neler yapıyorlar! Ah Seyazettin, aah!

  3. Sevgili Hayalistanlı,

    Bu ressamın derdi çizmek tabii ki. Fakat kendisi mafya polenleri yutmuş olmalı ki benim gülümseyen yanlarımı resmetmek değil, üstünü çizmek, faça atmak gibi bi’şey yapmak istiyor : )

    Çok KV seyrettim sanırım, baksana ressamlar da “racon çizmem kafa çizerim” diyorlar : P
    Cevap 1. seçenek oluyor haliyle : ))

    Yalnız bir de şu mesele var; Beni çizmek o kadar kolay mı : P

    Nota not: Fakat… fakat… ama… lakin… Hayalistanlı, yalnız Seyazettin değil, bu İntramüsküler ablan da orada: Cinnet Koridorunu viledayla siliyor, içine sinmiyor, alıp eski bir havlu üstünden geçiyor… Hor görme garibi : )

    Yahu adam, neden bunları bana yazdırdın ki, senin hayalgücüne kalsa idi ya canlandırması : ) Bi daha açıklama maçıklama yok : )

  4. Yaprakları bir bir kefenlemek hazan mevsiminden geçiyor olmak demek, biraz yavaş ama kararlı…

Bir Cevap Yazın

