sarilma.jpg

“…Oysa şimdi seni düşündüğüm zaman babacığım, durmadan gülümsüyorum. Seni sen olarak yaşamak istiyorum. İstiyorum ki evde annem gibi biri olsun ve ben de mutfata giderek ‘Burada gene bir şeyler kaynıyor Muazzez’ diye içeri seslenebileyim ve bana ‘Kaynadığını görüyorsun, altını kıs Cemil Bey’ denilsin ve ben hiçbir şey yapmadan mutfaktan çıkayım…”

Oğuz Atay { Babama Mektup’tan }

Oğuz Amca’dan…” üzerine bir yorum

  1. Nihil: Yorum için teşekkürler :(

    Öyle çok seviyorum ki Oğuz Atay’ın bu ifadesini. Bu Cemil Bey’den her evde var ve ne güzel anlatmış cemilbeyleri.

    Ne tatlısın sen Oğuz ya : )

Bir Yanıt Bırakın

