the_chase_big.jpg

I.

Beni özledi mi, bilmiyorum. Son mektubunu okuyalı ve cevap yazmayalı uzun zaman oldu. Benden cevap beklemiyor, bunu söylemişti. Yazıp yazıp yollamak, mektubu okumasam da, o kapalı, sarımtırak zarfa dokunduğumu, onu bir müddet -çöp kutusuna gidene kadar- tuttuğumu hayal etmek de onu mutlu ediyor. Kıyamıyorum ben de, etrafımda dolanmasına, bana ulaşmasına ve benden faydalanmasına izin veriyorum.

Çok aşağılık biri fakat! Türlü kaprisler yaptım, yalanlar söyledim, kıskandırdım, umursamadım, ağlattım, kendini bana şikayet etmesini dinledim, saçlarından tuttum, yüzünü yere sürterek kusturdum. Aşkını itiraf etmesini istedim, etti! Sonra da ne kadar iğrenç biri olduğunu hissettirdim. Onu üzdüm ve delirttim.

Öyle midem bulanıyor ki, midemi kusabilirim mektuplarının üzerine. İsmini dahi görmek istemiyorum. Bu pislikten ne zaman kurtulacağım, Tanrım! Bu dünyada aşık olabileceğim bir kadın yok mu?

II.

Bir kadın ordusu peşimde, kahretsin! Birbiriyle kıyaslayacağım öyle çok kişi var ki kafamda, bir de bu ucube beni ikna etmeye çalışıyor hâlâ!

Onun ismini duymaktan bıktım! Gece oldu mu, yatağıma uzandığımda güzel bir kadın hayal etmek isterim. Fakat bu gereksiz insanın kabusu yüzünden – aslında beni meşgul edemeyecek kadar küçük bir sürüngendir o-hayalimden sıçrarım. Offf, nereden tanıdı beni, neden karşısına çıktım? Bazen kendime kızıyorum iyi niyetimden dolayı, kadın gibi kadın yok mu şu dünyada??

III.

Artık o eski mektuplar, o eski isimler bana zevk vermeyen, alay etmeye bile değmeyecek bir eşya yığını oldu. Aşıklarımın tapınmalarıyla dolu cümleler, önüme adaklar sunmaları, organlarını teker teker çıkarıp intihar etmeleri bir zamanlar beni mutlu ederdi, mutlu etmese de en azından eğlendirirdi.

Ben bir Buda heykeli değilim. Fazlasıyla sevilen ve sevmek için çırpınan biriyim sadece.

Hep yanlış kişiler sevdi beni. Haketmedim bunca soysuz aşk ilanını. Neden kimse beni benim istediğim gibi sevmedi? Yaltaklanan kadın sürüleri, kişiliksiz ağlak hayvanlar, kasaba benzer bir halim mi var?Bunca et yığınını ne yapayım ben…

Kabasaba Mektuplar’dan…” üzerine 2 yorum

  1. insanlar çok farklıdır ve farklı farklı severler:)) bizi, bizim istediğimiz gibi sevecek birini bulmak oldukça zor olsa gerek! “hep yanlış kişiler sevdi beni???” acaba ben sevdiğim kişi için doğru insan mıydım ?? bu kuşku ne olacak yollarda gezer. ALLAH aşka tövbe ettirtecek insanlardan bizi korusun :))
    (AMİN!)

  2. İncemelli,
    Burdaki adamın derdi bu değil aslında. Sevilme manyağı olmuş, onu sevenlerin kıymetini bilmeyen doyumsuz biri.
    Keşke bir tanesini sevmeyi deneseydi…

    Duana amin diyorum da, Aşka tövbe etmez be insan, çok unutkandır, seksen de olsa aşık olur : )

Bir Cevap Yazın

