pencereler.jpg

“…Bu gece beni neşelendirecek bir şeyler icat edilmeli. Ellerinde maketler, bir sürü bilim adamı kapıma dizilmeli…”

Nasıl bir geceydi o, Tanrım, hatırlaması bu denli tesir bırakıyorsa ruhumda, yaşadığım zaman, o berbat gecede ben ne haldeymişim, neler yaşamışım ve nasıl oluyor da şu anda hayattayım, bilemiyorum.

Geçti artık, buhar kaplı bir odaydı, duvardeliklerinden, böcekyuvalarından, kapıaralıklarından uçuştu kasvet;

Geri dönmek üzere gidiverdi…

Gitti! Gelecek!” üzerine 11 yorum

  1. Her şey orda mı saklıydı? Benliğin kızgın köşelerinde gecenin kişnemesi ve korku ete kemiğe bürünmüş salvo halinde habire saldırıyordu üzerime üzerime. Yoksa geceler gündüz, gündüzler gece miydi Tanrım? Bu hal, neyin nesiydi? Bastığım yer kayıyordu. Biraz sonra uçurumun bedenimi içine çekeceğini hissediyordum. Tedirgindim, korkuyordum. Ya ev? Evim, ateşler içindeydi, evim yanıyordu çatır çatır! Parmaklarımın ucu patladı, kan damlıyordu. Ter ve ateşler içinde uyandım! Aman Allah’ım o ne kasvetti?

    “Geri dönmek üzere gidiverdi…”

  2. Merhaba,
    Yazıyla biraz alakasız, biraz da yakın bir soru sormak istiyorum(resim oldukça yakın)
    Bu resimleri Yollardagezer nereden bulur ?

    “eriyik bir hal üzere ne kendimleyim ne de kendimdeyim”

    wordpress yaramış:) bu da son not olsun.

  3. sevgili mecazz hocama selamlar olsun.
    kasveti etkisiz hale getirecek bir mekanizma var mıdır, sonsuza dek yok edecek…

    sevgili Sadri Genç;

    bu resimleri ben yapmıyorum:) bir yer keşfettim, bu resimler bitince kaynağımı açıklayacağım.:)daha çoooooooooook var inanın.
    hakikaten yaramış mı wordpress. çok sık yazmıyorum aslında.
    belki az biraz olgunlaştım, ne dersiniz :)
    teşekkür ediyorum yorumunuz için.

  4. Resimler çok ilginç olmakla birlikte hayli deruni bazıları .
    Umuma açılmasını bekliyoruz :)
    wordpress iyi olmuş gerçekten, dedikleriniz gibi.

  5. Yok etmeyi ummuyorum da, varlığından şüphe etmek, sanki hiç yokmuş sanmak istiyor insan, öyle bir gülüşün tadını merak ediyorum. Huzurlu bir gülüş, kasveti unutan unutturan bir gülüş…
    Hocam, çok şey mi istiyorum :)

  6. Eloğlu bu konuya biraz farklı yaklaşıyor:

    “Sen açarsın kapıyı, daha gelmedi dersin”

    Gelmedi demek gelmeyecek demek değil elbet, hatta buraya klasikleşmiş sözlerden birini de kondurabiliriz pekala:

    Gelecek de bir gün gelecek…

  7. Sevgili Horozdan Korkan Oğlan,

    Bu yazıyı kimin için yazmıştım, bir hatırla!
    Neler yaşadı kanamış ibiklerden korkan oğlanlar ve kızlar.

    Şimdi bakıyorum da “kasvet” yok, sanki tamamen terketti beni.
    Yine de o şüpheciyim:
    Kapıyı açıyorum, daha gelmedi diyorum Metinamcam gibi,
    Geleceğinden eminim yine Metinamcam gibi : )

    HKO, arayı açma, vakitsiz ötsen de kesilmezsin bu mekanda, suyuna pilav pişirecek kimselere kapalıdır bu kapılar: Safety Zone : )
    Sevdiğin/Korktuğun Horoz ve Sen, güvendesiniz : )

Bir Cevap Yazın

