mayming.gif

“…Benim olan bana ait gibi görünüyor. Halbuki ben daima benim olana aitim. Mülkiyeti tartışma götürmez biricik şey “Benlik” olması gerekir. Fakat işin derinliklerine inecek olursak, kimseye tabi olmayan, başlı başına, ayrı ve mutlak bir unsur nerede?…”

Giovanni Papini { Gog’dan}

Papini Yine Ne Demiş” üzerine 15 yorum

  1. Sayın Yollardagezer,

    Nedir bu Papini hastalığı. Fenafil Papini olmuşsunuz.. :) Olmaz ki efendim.. Mutlakiyet, ferdiyetçilik, serbestiyet.. Bunlar tehlikeli kavramlar.. Lütfen lütfen :)

    Burdan bir not da Faruk’a.. Blogunuzu beğenerek takip ediyorum hocam.. Yazdıklarınızı ve yazdıklarınıza yapılan yorumları zevkle okuyorum.. Kaleminiz hiç kırılmasın..

    Not: Yollardagezer, senin blog’dan başkasına seslendik ama bu ölümcül bir hata olmamıştır, değil mi? :) Ona göre zırhlanalım yani..

    Cümleten baki selamlar..

  2. PaPini’yi sevin kardeşlerim:) Kaldırımda sekerken görünce ona yol verin, sırtını sıvazlayın, bi çay ısmarlayın Fetipaşada:)

    O’nu görenlerden olabilmek, ah bu dünyaya geç gelmişim ben :)

    Benim siteden herkeşşlere seslenebilirsiniz:)
    FRK ve MSTF
    Atışın kardeşler:P Yorumlar katmerlensin :P

  3. Papini? I know him very well. : ) Papini’yi seviyoruz ama ifrat derecesinde değil.. Görürsem onu, sana söz abla, Fetipaşa’da elma çayı ısmarlayacağım ona.. Seni de çağırırım hatta. Bu arada, lütfen sansasyonel girişimlere zemin hazırlamayın sayın Yollardagezer.. Reyting uğruna kardeş kavgası haa.! Eksilere düşer reytinginiz de, ruhunuz duymaz! Benden uyarması : ). Yorum yazın de, her gün uğrayın de, ne bileyim işte.. Her fırsat bulduğumda, tek harf de olsa, buraya yorum bırakmazsam bana da Hayal memleketinin mukimi demesinler :D.

    Selamlar..

  4. Hayalistanlı kardeşim :)
    Kavga et demedim: Misal, seni beğeniyorum, ben de seni, yok ben daha fazla, est. ben daha fazla… tarzında hoş atışmalar tercihimizdir :P

    Ağakapısında Karadut çayı ısmarla bi de, müftülüğe uğra, müslüman et, Süleymaniyede namaz kılsın, Sinana fatiha okusun :)

    Tamam sustum :)

  5. Nihayet yolculuğu bitirip biraz mola verdiniz sanırım.
    Burda ikinci cümle ilgilendiriyor sadece ben’i…
    İç gözüm buğulanmış olmalı ki o’nu göremiyorum.
    Ondan mıdır;
    Bir “ses” bile bölmez uykumu gündüzleyin-geceleyin!..

  6. yollardagezer, döverim ben bu adamı. adamsa tabi, hanımsa el kalkmaz. saçını çekerim en fazla.

    araf, teşekkür ederim o sizin güzelliğiniz. çok memnun oldum. sizlerin de katılımıyla daha yarayışlı bir blog olacaktır. hasseten selam ederim.

    ayrıca ben kavga etmem, gözüm kesiyorsa döverim, kesmiyorsa kaçarım. benim de böyle bir hayat görüşüm var :P

    yollardagezer, papiniler seni kovalasın, yakalayınca kafanı ahududu reçeline batırsın. budur tek dileğim.

  7. Hıımmm.. vaayy.. yaaa.. ilh. Demek böyle şeyler.. Yollardagezer, misallerini Horozlar yesin (Metin Eloğlu’nun horozuna selam ederim.!) Tercihen, tevazu savaşı yapın, diyorsun yani. Başım gözüm üstüne.. Gözüm başım üstüne.. Papini’ye karadut çayı mı ısmarlayacağım? Üstüne üstlük bir de müftülüğe uğrayıp bu adama kelime-i şehadet getirtip (Papini’ye öyle mi? Orada müftüyü sorgulamaya başlar büyük ihtimalle. Sonra müftüyü kaybetmeyelim) Süleymaniye’de namaz kıldırıp, Sinan ruhuna Fatiha okutacağım hee.. Yok daha neler.. Oldu olacak, Çengelköy’de hıyar yedirip, Kanlıca’ya yoğurt yemeye götürüp, ardından Kızkulesi’ne gezintiye çıkarayım..

    Şükür ki sustun.. :)

  8. ***Hocam hoşgeldiniz :) Papini deli adamdır ama benlik bi deli :)Molam bitti diyelim :)

    ***Faruk: Bu adam, adam:) 67 yaşında ölmüş gitmiş zati, görsen ne olacaktı ki, delinin teki :) Büyüklerimi korumak, küçüklerimi saymak :P
    Boşuna mı ant içtin 5 sene??
    Aklıma 5. sınıfta iken yan sınıftaki bi erkek çocuğunu tutup kızlar tuvaletine fırlatmam geldi nedense :) Biri benim saçıma asılacaktı bi de, peeeh :)

    *** Araf :)))
    Horozlar eşiniyor zincirleme:) Sen Papiniye değil de bana ısmarla çayı, Müftüye de saygım sonsuz :P Sinanı Süleymanı severim bilirsin :)

    Yorumlarda sevecen bi çizgi tek amacımdır :) Aferin böyle ciciş olun hep :)

  9. “bir varmış, bir yokmuş…

    çok zaman da değil, şunun şurasında sadece bir kaç asır önce, köylerden birinde yaşlı bir adam ile karısı yaşarmış. köylülerin tabiriyle “sehil” bir yerdeymiş bu köy.”

    5. sınıf dedin de yollardagezer, aklıma geldi. kimin bu kitap hatırlayan var mı diye sorsam, sadece bu girişten çıkarmamız mümkün değil dersiniz değil mi?

  10. Gugıla girdin mi bu cümleleri Faruk :)
    İlkokul boyunca kütüphane kolu başkanı olmama rağmen bu girişli bi kitap hatırlayamadım. Hatırlayamamam da normal, Alzaymırdan bi derece iyiyim. Demin 10 sene evvelki notlarıma bakıyordum da, FAust’u en son 10 sene evvel okumuşum, sorsan bana en çok neresi seni etkiledi diye, çıtım çıkmaz, unutmuşum her yerini, kendimi yiyesim var…

  11. Bu sitede kendimi buldum, sanırım ben buraya aidim, burda yaşıyorum…

    Şimdi tüm bunlar birer görüntüden ibaret olan şeyler mi? Derinlik bu işin neresinde?

    İçimde bir yerlerde bu kelimeler…

  12. Sevgili Horozdan Korkan Oğlan,

    Seni bulduğum iyi oldu. (bu arada sen de kendini bu sitede bulmuşsun, ne güzel buluşmuş olduk:)
    Her şey görüntüden ibaret H.K.O, en derinine inen bile aldanıyor görüntüye.
    İçinde bir yerlerde kelimeler sondaj çalışması yapıyor demek, derinlere iniyorlar;
    H.K.O. biliyor musun “kelimeler”in seni ele veriyor :)

    Burası senin, yine gel…

  13. Arada kayboluyorsun, antenimizi nereye döndürsek de görüntüyü netleştirsek Horozdan Korkan…

    Kelimelerin burada olduğu müddetçe sen de burada netsin ve görünüyorsun!

    Are you stong enough to be my man, diye soruyor Sherly teyze, kendisi Kiefer Sutherland’i almış, güçlü bir adammış demek ki, bu dalgaya bir de bizden bi teyze katılır:

    “Dünyayı Kurtaran Adam Nerde??” diye sorar “R”leri bastırarak…

    Neler dinliyorum, neler söylüyorum, deşifre deşifre deşifre…

Bir Cevap Yazın

