kacak.jpg

Kimden?
Kim kimden kaçıyor?
Mesela ben buralardan sana kaçmak istiyorum. Buralar dediğim; ayakkabımın altına
yapışan balçıklar, simsiyah ve kopkoyu bir dumanın metalik kokusu, peşpeşe çığlıkların oluşturduğu susmaz melodi. Buradan kaçmak… Astronot mu olmak isterdim ben, unuttum: O yalnızlığı yaşamaya korkarım aslında, istemezdim. Astronot olmak, nereden de geldi aklıma…

Peki sen: kaçak mısın yoksa kaçış mı?

Kimden kime gidiyorsun da yolda bana rastladın?

…Ben kaçıyorum buradan, anahtarım cebimde…

 

 

 

KaçıyoR” üzerine 7 yorum

  1. Kaçmak yok, aslında hiç olmadı, kim kaçabilir ki?

    Raslantılar birer hayal, tıpku kurgularımız gibi…

  2. Horozdan Korkan ve bir o kadar da seven haaa;

    Cesaretinden dolayı ödüllendiresim geldi seni. Korktuğun için kaçmamanı anlamadım, yine aklımda Cem Yılmaz, incecikten söylüyor:

    “…İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten…”

    Sahi, Süpermen olunca da korkar mı insan horozdan, yahut senin gibi korktuğu halde sever mi horozları. Yoksa sen Süpermen’den el mi aldın?

  3. kaçak mıyım? kaçış mıyım? bende henüz bulamadım :(
    sen kaçıyorsun ve kaçaksın( hep yollardasın zaten).beni de sürükle desem… veya banada bulaştır desem…
    birşeyi merak ettim, kaçarken anahtarı ne yapacaksın? madem kaçıyorsun ardında bırak buradaki herşeyi. hiçbirşey kalmasın yanında.yoksa bu kaçışın geri dönüşüde mi olacak???geri döneceksen niye kaçıyorsun?
    aydınlatırsan sevinirim:):)

  4. Wau incemelli, iyi bi konuya parmak bastın!

    Anahtarım neden cebimde, onu giderken bir köprü üzerinden denize atacağım galiba, geride bırakamam, kimseler bulmasın diye.

    Düşünmek gerek, dönüş olur mu acaba??? Bilmem : )

Bir Cevap Yazın

