dream.jpg

ben yokum, dolayısıyla ağzım da yok, sesim de. hiçbir şey duymuyorsun sen, bu yankılanan rüzgardır sadece ve rüzgar hiçbir şey duyuramadı sana.

akmayan sulara olmayan ellerimi daldırdım, ne kirlendim, ne temizlendim, kupkuruyum.

görmeyen ve görülmeyen gözlerim aynaya vuran iki sisli lekeydi, farkedilmediler.

uçsuz bıçaklar kopası boynumun üzerinde kararsız kaydılar, derine, biraz daha derine, hissedebileceğim kadar derine inemediler.

çünkü ben yokum, ben görülmedim, ben bir rüya bile değilim, yalnızca rüya gören biriyim…

Rüyada” üzerine 5 yorum

  1. Düzen insanı olmak bir mecburiyettir, savunulacak bir yanı yoktur, kimseler isteyerek düzen insanı olmaz, düzene girer, alışır ya da alışmaz, içinde 2 şey taşıdığını zanneder…
    Eski hali ile yeni hali, Harry Haller böyle zannetti hep, içten içe kurt olduğunu bildi ve insan gibi yaşadı…

    Korkma…

    Kendini bilmen önemli, ne kadar bildiğin değil:) Bazıları da başka bişey olduğunu düşünerek yaşıyor, bu bir kayıp değil mi…
    Ve sen “o olmadığını” bildiğin her yeni şeyde seçeneklerini azaltıyor ve olduğun şeye yaklaşıyor ve kayıptan kazanca geçiyorsun…

    Korkma…

  2. hehe

    Bu kaçak yayını ilk günden beri biliyorum da, ilan ediverdim. Kaçak yayın moda mı olur artık bilemiyorum :P

  3. Kendi bağlantılarımı güncellemek üzere düzenlerken (malum birçok kimse dükkanı kapattı veya taşındı) birden geliverdi aklıma ifşa etmek :)

    Öyle kaçak yayın yapmak ne demekmiş görsün gününü… ;)

    Gerçi başka kaçak yayın yapanlar da var ama onlara henüz sıra gelmedi (:

  4. amaninnnnnnnnn :))))))))

    Adg, vas is hiya los :P mu denir bu duruma :))
    kendi kendime blogculuk oynuyordum yahuuu :)))

    got to catch’em all, demiş pokemon üstadları, efferim yakaladınız beni :)

Bir Yanıt Bırakın

