waterhouse_i_am_half_sick_of_the_shadows.jpg

Ezildikçe kabaran bir şey büyütüyordu içinde, eridikçe çoğalan. Yenildiğinde madalyalar asılıyordu boynuna; teselli edemeyen bir ödülün ağırlığıyla eğiliyordu…

Yenik” üzerine 5 yorum

  1. Cezalar ödül ise, ödüller de ceza.

    Yani gülümsemek nasip olmayacak doya doya, hep kontrol edeceğiz arkamızı ya biri bizi güneşin batımını seyrettiğimiz yalıyardan aşağı iterse diye…

    Sting dinliyorum şimdi Horozdan Korkan Oğlan. Sen Kadıköyde çay içiyorsun. Ellerindeki tükenmez kalem çiziklerini ıslak mendille siliyorsun. Güzel bir yere bakıyorsun. Çok güzel, en güzel…

    Al sana deşifre : )

  2. Küçükken bir kriptolog olmayı düşlemesem de şifreleri severim. Deşifre ise bana bir program ismini çağrıştırıyor, ama emin ol ki daha fazla ifade ediyor hayatımda. Ellerimdeki lekeler halen tam olarak çıkmadı. Sedat Umran der ki;

    “Silip de bir türlü çıkaramadığım
    İçimin dökülen mürekkebidir.”

    Hiç çıkmasın o mürekkep…

  3. Ben de elime mürekkebini bulaştıracak sağlam bir kalem istiyorum.

    Kalem elinde de, kaleminin ucu benim elimi çizsin istiyorum.

    Horozdan korkan, şifrelerden bıktım, deşifrelere de dayanamıyorum…

    Cant take my eyes of you, dinliyorum, Frenk amca iyice üzdü beni…

Bir Yanıt Bırakın

